Certyfikat SSL

Nasza strona jest zabezpieczona certyfikatem SSL. Możesz to sprawdzić klikając na symbol kłódki obok paska adresu:

To oznacza, że połączenie pomiędzy Twoim komputerem (lub telefonem, tabletem) a naszym serwerem jest zaszyfrowane i wszystkie informacje jakie przesyłasz do nas lub my do Ciebie są zakodowane.

Bezpieczna płatność

Po wyszukaniu biletu możesz za niego zapłacić kartą płatniczą lub przelewem. Tu też Twoje dane są doskonale zabezpieczone, a gwarantuje to nasz partner – lider w zakresie obsługi płatności internetowych – Dotpay.

Dostępne formy płatności

Aby dokonać płatności jedną z podanych poniżej metod podczas finalizacji zamówienia, należy wybrać sposób zapłaty i należy posiadać odpowiednie środki finansowe na koncie.

Po otrzymaniu odpowiedzi autoryzacyjnej (akceptacja lub odrzucenie) do systemu jest zwracana informacja o statusie transakcji. Brak takiego statusu oznacza, że transakcja nie doszła do skutku.

Wszystkie informacje o płatności przesyłane są za pomocą bezpiecznego połączenia szyfrowanego SSL. Autoryzacja karty kredytowej oraz wszystkie informacje o karcie przekazywane są bezpośrednio pomiędzy klientem oraz serwisem autoryzacyjnym. W przypadku zapłaty przelewem elektronicznym informacje o przelewie przekazywane są bezpośrednio pomiędzy klientem a bankiem.

Prosimy pamiętać, aby po zakończeniu pomyślnie przeprowadzonej transakcji zakupu biletu wydrukować bilet elektroniczny lub potwierdzenie dokonanej zmiany na bilecie, co jest dla Państwa dowodem uprawniającym do skorzystania z przewozu.

Uwaga:
Bilet uważany jest za zakupiony w momencie otrzymania przez Kupującego numeru GID rezerwacji.

W przypadku pobrania opłaty przez bank i nie wygenerowania numeru, należy niezwłocznie złożyć reklamację na adres pomocy technicznej biuro@salonpodrozy.pl. W takim przypadku nastąpi próba ponownego wygenerowania biletu w systemie.

W przypadku niemożności uzyskania takiego numeru nastąpi zwrot pobranej kwoty na konto, z którego dokonywano zakupu.

Płatności kartą:

  • eCard/VISA   (płatność kartą: Visa)
  • eCard/MasterCard   (płatność kartą: MasterCard)
  • eCard/Maestro   (płatność kartą: Maestro)
  • PolCard  (płatność kartą: Visa, MasterCard, Dinners Club, PolCard, JCB)
  • Sofort  (płatność przelewem z niemieckich banków)
  • eCard/Google Pay  (płatność kartą kredytową lub debetową)
  • eCard/Masterpass  (płatność kartą kredytową lub debetową)
  • eCard/Visa Checkout  (płatność kartą kredytową lub debetową)

Płatności przelewem , :

  • BLIK  (Aktywne: Pn-Nd 0:00-24:00)
  • mTransfer  (Aktywne: Pn-Nd 0:00-24:00)
  • Płacę z iPKO  (Aktywne: Pn-Nd 0:00-24:00)
  • Santander  (Aktywne: Pn-Nd 0:00-24:00)
  • ING Bank  (Aktywne: Pn-Nd 0:00-24:00)
  • Bank Pekao  (Aktywne: Pn-Nd 0:00-24:00)
  • Alior Bank  (Aktywne: Pn-Nd 0:00-24:00)
  • Płacę z Inteligo  (Aktywne: Pn-Nd 0:00-24:00)
  • Credit Agricole  (Aktywne: Pn-Nd 0:00-24:00)
  • Eurobank  (Aktywne: Pn-Nd 0:00-24:00)
  • Citi Handlowy  (Aktywne: Pn-Nd 0:00-24:00)
  • Getin Bank  (Aktywne: Pn-Nd 0:00-24:00)
  • BNP PARIBAS  (Aktywne: Pn-Nd 8:00-21:00)
  • T-MOBILE  (Aktywne: Pn-Nd 0:00-24:00)
  • Bank Ochrony Środowiska  (Aktywne: Pn-Nd 0:00-24:00)
  • IdeaBank  (Aktywne: Pn-Nd 0:00-24:00, Sb-Nd – wył.)
  • Bank Pocztowy  (Aktywne: Pn-Nd 0:00-24:00)
  • Volkswagen Bank  (Aktywne: Pn-Nd 8:00-20:00)
  • Bank SGB  (Aktywne: Pn-Nd 0:00-24:00)
  • Noble Bank  (Aktywne: Pn-Nd 0:00-24:00)
  • Nest Bank  (Aktywne: Pn-Nd 0:00-24:00)
  • Plus Bank   (Aktywne: Pn-Nd 0:00-24:00)
  • Toyota Bank  (Aktywne: Pn-Nd 0:00-24:00)
  • Millenium  (Aktywne: Pn-Nd 0:00-24:00)
  • Portmonetka MPay  (zapłać telefonem przez internet, max. 300zł)

Jeśli masz jakieś pytania – napisz lub zadzwoń do nas.